ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 10 ημερολογιακές ημέρες.

2. To προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην λείπουν τα καρτελάκια τιμών και brand name και να βρίσκεται στην αρχική του  κατάσταση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

1. Αντικατάσταση Προϊόντος

Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός προϊόντος θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά  στο  2105025909 ή να στείλετε email στο info@cocomo.gr για να μας ενημερώσετε με ποιο προϊόν επιθυμείτε να γίνει η αντικατάσταση.Σε δύο εργάσιμες ημέρες γίνεται η αποστολή του νέου προϊόντος και μόλις σας το παραδώσουν από την εταιρεία courier, δίνεται πίσω το αρχικό προϊόν.Τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει μεγαλύτερη αξία από το προηγούμενο, επιβαρύνεστε τη διαφορά και σε περίπτωση μικρότερης αξίας σας επιστρέφουμε τα χρήματα.

2. Επιστροφή Προϊόντος

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες του και να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλει ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού αξίας αντίστοιχης του καταβληθέντος τιμήματος και διάρκειας 1 έτους, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει όποια εταιρεία courier επιθυμεί (ΠΛΗΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΕΛΤΑ). Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δρομολογείται αμέσως μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εφ’ όσον αυτό είναι σε άριστη κατάσταση και ολοκληρώνεται εντός 15 εργάσιμων ημερών. Μόλις ολοκληρωθεί από εμάς σας ενημερώνουμε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος  γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 5025909, είτε μέσω e-mail στο info@cocomo.gr